Müşteri Memnuniyet Politikamız

  • Belediyemize gelen şikayetler (E-mailler, Telefon, Fax, Dilekçe, Halk günü toplantıları ve yüz yüze)görüşmelerden ortaya çıkan talepler İstek Takip mail sayfamızda toplanmaktadır. İstek takip mail yolu ile tespit edilen müşteri şikayetleri veya teşekkürlerin yoğunlaştığı yerler, konular ve zamanları, müşterilerin hizmetlerinden beklentileri ve memnuniyeti açısından önem arz etmektedir.
  • Eğer gelen istek ve çağrılar hızla çözülmesi gereken problemler ise (doğal afet, yangın, cenaze, yaralı sokak hayvanları, sokak hayvanı saldırısı v.b gibi) koordineli çalışan birimlerimiz ile irtibata geçilerek istek ve şikayetler kayıt altına alınır. İlgili birim, yöneticisini telefonla uyarır.
  • Kurumumuz, vatandaşlarımızın her türlü şikayetini memnuniyetle karşılayarak, mümkün olan en kısa sürede en uygun çözümü sunmayı taahhüt eder. Her bir şikayet; adil, objektif ve tarafsız olarak, etkin ve en verimli bir şekilde ve gerektiğinde yeterli kaynak sağlanarak ele alınır ve sonuçlandırılır. Sonuçlandırıldıktan sonra geri besleme yapılarak vatandaşlarımızın memnuniyetleri değerlendirilir.

TOP